خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/21 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حاجی پور:

بیمارستان های آمل با کمبود نیرو مواجهه هستند؛ وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای حل این موضوع داشته باشد

نماینده مردم آمل در مجلس گفت: بیمارستان های آمل با کمبود نیرو مواجهه هستند؛ بنابراین می طلبد وزارت بهداشت نگاه ویژه ای برای حل این موضوع داشته باشد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان آمل گفت: از اقدامات مطلوبی که در حوزه بهداشت و درمان آمل افتاده می توان به بیمارستان شمال اشاره کرد که روبه تعطیلی بود اما ما توانستیم با تلاش های انجام این بیمارستان را در چرخه اورهال قرار دادیم و در حال خدمات رسانی است.



وی افزود: از همه دست اندارکاران وزارت بهداشت تقدیر و تشکر می کنم چرا که از روز نخست نمایندگی ام تاکنون هر مطالبه ای در این زمینه داشته ام را عملیاتی کردند و سنگ تمام گذاشته اند و قطعا این موضوعات را نیز در صحن علنی مطرح خواهم کرد.



نماینده مردم آمل در مجلس عنوان کرد: به لحاظ منابع انسانی بیمارستان های حوزه انتخابیه با کمبود نیروی انسانی مواجهه هستند و ما این موضوع را درخواست کردیم تا وزارت بهداشت نیروهای لازم را استخدام کند چرا که آمل در حوزه بهداشت شهرستان معین است و باید به شهرهای مختلف نظیر فریدون کنار و ... خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند که باید نگاه ویژه ای در این زمینه داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373021
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار